Ronny ten Have, Imke te Selle en Robert Jan van Diest kijken vanaf het dak van Heesen Yachts uit over de daken van Winterswijkse bedrijven
Ronny ten Have, Imke te Selle en Robert Jan van Diest kijken vanaf het dak van Heesen Yachts uit over de daken van Winterswijkse bedrijven (Foto: PR)

Winterswijkse ondernemers in beeld

Over toeristisch Winterswijk was online al veel te vinden. Informatie over ondernemers was voorheen versnipperd en is nu gebundeld onder het kopje 'Ondernemen' op de website van 100% Winterswijk. De ondernemersprofielen op de nieuwe website van Ondernemerskring Winterswijk (OWIN) zijn gekoppeld aan de database van 100% Winterswijk.

Winterswijk - Stichting Winterswijk Marketing, 100% Winterswijk, staat opgesteld voor het promoten van wonen, werken en recreëren in Winterswijk. Het 'werken' was nog niet zichtbaar op www.100procentwinterswijk.nl, de website die vorig jaar 190.000 keer bezocht werd door Nederlandse bezoekers en 145.000 keer door Duitse bezoekers.

"Als platformpartij van 100% Winterswijk wilden wij graag input geven voor de informatie over ondernemend Winterswijk op de website. Op onze eigen nieuwe website www.owin.nl vind je door de koppeling met de 100% Winterswijk-database een mooi profiel van elk OWIN-lid, dat zij zelf kunnen bijhouden. Het mes snijdt dus aan twee kanten. Vanuit het bestuur van OWIN hebben we onze leden aangeboden om het profiel van hen te laten maken, op onze kosten. Dat aanbod werd positief ontvangen. Wij zijn erg blij met het resultaat!", geven OWIN-voorzitter Robert Jan van Diest en bestuurslid Ronny ten Have aan.

Ondernemend Winterswijk
De profielen zijn een eerste start van de informatie over ondernemen in Winterswijk. Ook ondernemers van andere aangesloten ondernemersverenigingen bij 100% Winterswijk kunnen een profiel aanvragen. Later worden ook feiten & cijfers en informatie over ondernemerscentra, netwerk- en ondernemersverenigingen en bedrijventerreinen toegevoegd aan de website van 100% Winterswijk.

"We hebben ervoor gekozen om via verhalen duidelijk te maken in welke branches bedrijven actief zijn, wat ze met Winterswijk en de Achterhoek hebben en welke topprestaties ze leveren, maar eigenlijk niet bekend zijn", zegt Imke te Selle, marketingcoördinator bij 100% Winterswijk. "Tekstschrijver Jessica Schutten en fotograaf Daniël Hoitink hebben prachtige reportages gemaakt van alle OWIN-leden. Van hen hebben we vele positieve reacties mogen ontvangen. Ze zijn erg blij met de tekst en foto's van hun bedrijf en delen deze ook trots via hun eigen kanalen."

Sinds de publicatie van de profielen zijn de webpagina's ruim 8500 keer bekeken. De meest bekeken profielen zijn die van Jansen Metal Products, Tiptop Personeelsdiensten, Ter Hart, SoundSolution en H. Jansen Assurantie Groep.
 

Meer berichten