Logo winterswijkseweekkrant.nl


Bestuurders overhandigen nieuw medewerkersmagazine aan cliënt meneer Groot Zevert.
Bestuurders overhandigen nieuw medewerkersmagazine aan cliënt meneer Groot Zevert. (Foto: Vanessa Wassink)

Vernieuwde huisstijl voor zorginstelling Marga Klompé

Op donderdag 1 november is zorginstelling Marga Klompé overgegaan op een vernieuwde huisstijl. Geen compleet nieuw logo, maar een aanpassing die laat zien dat de organisatie moderniseert, innoveert en een eigentijdse zorgorganisatie wil zijn. De goede elementen uit het oude logo zijn behouden. De vier druppels in het nieuwe logo staan voor de kernwaarden van Marga Klompé: gelijkwaardigheid, veiligheid, betrouwbaarheid en solidariteit.

‘Samen met collega’s en cliënten hebben we bijeenkomsten gehouden waar uiteindelijk de nieuwe huisstijl en pay-off uit voort is gekomen. Het is een heel proces geweest’, vertelt bestuurder Marcel Duvigneau. ‘Onze belangrijkste taak is en blijft het zorgen voor ouderen in de Oost-Achterhoek. Samen met vrijwilligers, mantelzorgers en collega’s proberen we dat zo goed mogelijk te doen. Wij vinden dat zelf heel vanzelfsprekend, maar zorg verlenen is juist vaak heel bijzonder. Dat mogen we best wat meer aan de buitenwereld vertellen. Een vernieuwde stijl helpt ons daarbij.’

Op donderdag 1 november hebben bestuurders Ad Smeets en Marcel Duvigneau de eerste editie van het medewerkersmagazine Marga overhandigd aan collega fysiotherapeut Joost Pakkert en cliënt meneer Groot Zevert. Zij delen in het magazine een mooi moment dat ze samen hebben beleefd. Dit moment vind je ook terug op de nieuwe website: www.margaklompe.nl bij blogs.

Meer berichten

Shopbox